Typowe uszkodzenia cylindrów z wyczynowych silników motocrossowch - wytarcie nikasilu
Honda NSR 125 - wytarcie nikasilu na żeberku kanału wydechowego spowodowało złapanie pierścienia i zniszczenie tłoka
Zerwany korbowód często też powoduje uszkodzenie gładzi cylindrowej.
Cylinder powyrzej to Fantik 80 z chłodzeniem wodno powietrznym. Fantik ciągle pozostaje z tyłu jeśli chodzi o części zamienne. Wtym silniku został zastosowany tłok z Yamahy DT 80 i odpowiednio dopasowana tuleja pod zamki. Tłok ma 6 szlifów i motorek pozostanie na drogach kolejne 10 lat :-)
Klasyka! Cylinder z Kawasaki 175 cc z 80 tych lat. Cylinder w bardzo dobrym stanie, z nową tuleją i tłokiem jeszcze nie trafi na złom.
KAWASAKI KX 250 cc po tulejowaniu jak nowy
Kawasaki KX 125 cc z początku lat 90
Jeden z najtrudniej do wykonania cylindrów z Husqvarny WR 125 na siedmiu kanałach przelotowych i bardzo cienkich słupkach pomiędzy
kanałami przelotowymi. Instalacja takiej tulei wymaga prawdziwego kunsztu i wielkiego doświadczenia w tej dziedzinie.
Zestaw do Aprili RS 125 cc. Z prawej zestaw do Gagiwy Mito 125 cc z Japońskim tłokiem firmy Prox
Silnik z napędu paralotniowego Moster po remoncie generalnym a z prawej silnik lotniczy Viktor2